Warning: include(/home/roadhouse/public_html//hotlinks/data/head_all.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/emax/public_html/roadhouse.gr/eksipna32.php on line 1

Warning: include(): Failed opening '/home/roadhouse/public_html//hotlinks/data/head_all.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php72/root/usr/share/pear') in /home/emax/public_html/roadhouse.gr/eksipna32.php on line 1
Έξυπνα & Ατάκες - Αστεία και Ανέκδοτα
Κάντε μας Like!
Έξυπνα & Ατάκες
Ατάκες, τσιτάτα, έξυπνα κείμενα και, σοφα λογια
thumbnail

Πρέπει να ξέρεις τι παίρνεις και πότε

  • 20 χρονών, να πάρεις μια Ρωσίδα, κάνει καλό κρεβάτι!
     
  • 30 χρόνων να πάρεις μια Γερμανίδα, θα σου εκπαιδεύσει άριστα τα παιδιά σου!
     
  • 40 χρονών, να πάρει μια Αγγλίδα, είναι μια κυρία, δεν θα σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση!
     
  • 50 ετών, να πάρεις μια Αμερικάνα, είναι πολύ καλή όταν ταξιδεύεις!
     
  • Μετά τα 60, να πάρεις μια Ελληνίδα, κάνει κάτι μνημόσυνα!
thumbnail

Και γενικά των κοινωνικών δικτύων και του Internet...


Ο πνευματικός άνθρωπος

Έχει αναλάβει το δύσκολο έργο της διαπαιδαγώγησής μας, χωρίς βέβαια να του το έχουμε ζητήσει. Οι αναρτήσεις του διαπνέονται από καλλιτεχνικό και ακαδημαϊκό στίγμα πολύ υψηλής ποιότητας και συνοδεύονται συνήθως από διδακτικές λεζάντες που συμπληρώνουν το νόημα του πονήματος. Συχνά επιστρατεύει τα βαρετά βιώματά του για να συνδέσει τον Μότσαρτ με την καθημερινή ζωή και να αποσπάσει περισσότερα like από τους λαϊκούς ακόλουθούς του, οι οποίοι τον βλέπουν σαν τον δάσκαλο-πατέρα που δεν είχαν ποτέ. Υπάρχουν, βέβαια, άπειρες σχετικές τσόντες που θα διαδραμάτιζαν τον ίδιο ρόλο πιο διασκεδαστικά, αλλά προφανώς τα θέλγητρα της γλυκανάλατης σχέσης πνευματικού ανθρώπου- κοινού θνητού χαίρουν ευρύτερης κοινωνικής αποδοχής. Επειδή δεν θέλει να τον βλέπουν μόνο σαν χαρισματικό πλάσμα εκλεκτής οξυδέρκειας, απευθύνεται στο κοινό του με γενικευμένα αγαπησιάρικο τρόπο, ώστε να ανανεώνει τα κίνητρα λατρείας της μάζας, κρατώντας παράλληλα τις απαραίτητες αποστάσεις του σταρ.

Ο λούζερ

Πριν από εκατό χρόνια ήταν δημοφιλής στον κύκλο του κι εμείς οφείλουμε να πληρώσουμε την άδοξη συνταξιοδότησή του, αποτίνοντας αιώνιο φόρο τιμής σε ένα ανύπαρκτο household name. Έχει διατελέσει γραφίστας, dj, σκηνοθέτης, φωτογράφος και όλα αυτά που συνήθως κάνει ο φιλόδοξος κόσμος όταν βαριέται να σπουδάσει και δε σταματάει να μας υπενθυμίζει πόσο σπουδαία ήταν η συμβολή του στην επιτυχία κάποιου πάρτι σε κάποιο κλαμπ της Αθήνας το 1992. Ανεβάζει τραγούδια που μόνο αυτός ξέρει προσθέτοντας πάντα υπαινικτικές λεζάντες (ε ρε τι είχε γίνει μ’ αυτό το τραγούδι ένα κρύο βράδυ του ’89) και οι φίλοι του του κάνουν like από ευγένεια και οίκτο, μιας και δεν είναι λίγες οι φορές που έχει αποπειραθεί να αυτοκτονήσει. Κοινοποιεί συνέχεια κακόγουστες σελίδες με χαμένα κουταβάκια και γατάκια με αμνησία και παρακαλεί τον κόσμο να υιοθετήσει ένα ζωντανό.

Ο Χίπστερ

Αχ είναι τόσο μάταιη η ζωή όταν είσαι τόσο τέλειος και ο κόσμος τόσο μικρός και λίγος. Ο Έλληνας χίπστερ θεωρεί μεγάλη παραχώρηση προς το πανελλήνιο που εξακολουθεί να ζει στην Ελλάδα παρότι είναι τρομακτικά ταλαντούχος, γι’ αυτό και το facebook είναι το ιδανικό καταφύγιο από την πενιχρή πραγματικότητα που τον περιβάλλει. Απαξιεί να ασχοληθεί με οτιδήποτε ενέχει έστω κι ένα ψήγμα χρησιμότητας γιατί “ οκ, στην Ελλάδα είμαστε ρε φίλε, τι να κάνει στο κάτω κάτω; ”, οπότε αναγκάζεται να μετουσιώσει την εξοργιστική του τεμπελιά και αμορφωσιά σε βαθυστόχαστη ηλεκτρονική δραστηριότητα. Ψάχνει άγνωστα τραγούδια και τα ανεβάζει δήθεν εκστασιασμένος από τη μοναδικότητά τους ( δυο μιξαρισμένες κλανιές σε ένα αδιάφορο house χαλί), αναρτά φωτογραφίες τραβηγμένες σε κάποιο κωλόμπαρο του κέντρου, που τον δείχνουν εντελώς τυχαία μεθυσμένο να τρεκλίζει (μια ωδή στο αυθόρμητο στιγμιότυπο) και κάνει like σε σελίδες που ακόμα και οι δημιουργοί τους έχουν ξεχάσει. Αρκεί να φαίνονται εναλλακτικές. Τα στάτους του αφορούν συνήθως το πόσο μεθυσμένος ήταν χθες ή πόσο μεγάλο είναι το σημερινό του hangover.

Η αδίστακτη επαγγελματίας

Είναι άνω των σαράντα και πολύ απογοητευμένη από την πορεία των ερωτικών της. Ξέρει ότι είναι άσχημη, αλλά δε συμφιλιώνεται με την πραγματικότητα, γι' αυτό και δεν παύει λεπτό να νιώθει ανεπαρκής. Την πονάει που δεν ανταποκρίνεται στα αισθητικά standards της, αλλά επειδή δεν πρόκειται να ξεπεράσει ποτέ το σύμπλεγμά της, έχει αποφασίσει να προβάλει μόνο την πνευματική πλευρά του εαυτού της μέχρι να πεθάνει. Περνάει την ώρα της προσπαθώντας να εντυπωσιάσει άπαντες με τις γνώσεις της στα πολιτικά και τις τέχνες, απεραντολογεί δίχως έλεος και δίνει με κάθε ευκαιρία τροφή στους αυλικούς της, για να αντισταθμίσει κάπως την έλλειψη ερωτικής επιβεβαίωσης. Θαυμάζει τον εαυτό της, αλλά τον μισεί κιόλας παράλληλα. Ο διχασμός είναι ολοφάνερος στον αντιφατικό τρόπο με τον οποίο ευαγγελίζεται τη δημοκρατικότητα ενώ παράλληλα εχθρεύεται με μένος όποιον την αμφισβητεί. Κάθε διαφωνία είναι γι' αυτήν μια υπενθύμιση ότι υπάρχει ένας πραγματικός κόσμος γύρω από τη φούσκα που έχει επιμελώς πλάσει για να προστατεύσει την ευαισθησία της.

Το μελαγχολικό λουλουδάκι

Αισθάνεται χτυπημένος από τη μοίρα και στο μέτωπό του γράφει ΘΕΛΩ ΣΧΕΣΗ. Είναι υπερβολικά ευαίσθητος, ανυπόφορα ρομαντικός και το μοναδικό του πρόβλημα είναι οι αλλοτριωμένες και πεζές ανθρώπινες σχέσεις της σημερινής εποχής. Το facebook είναι το λεύκωμά του, οι αναρτήσεις του είναι γελοιωδώς μελιστάλαχτες και το στυλ του αποπνέει τη σεξουαλική ζωντάνια ανύπαντρης μεγαλοκοπέλας από τη Μάνη του 1920. Αγαπάει την Τάνια Τσανακλίδου γιατί πρεσβεύει την παραδοσιακή κλαψομουνίαση, τη Νατάσα Μποφίλιου γιατί συμβολίζει την παλιομοδίτικη μουσική με το σύγχρονο μελόδραμα και φυσικά το Μάνο Χατζιδάκι, τον οποίο έτσι κι αλλιώς καπηλεύονται άπαντες, όταν θέλουν να θεωρηθούν σοβαροί. Γίνεται φίλος με όλους, αλλά σβήνει το παραμικρό σχόλιο που θα θεωρήσει προσβλητικό. Ένα σκέτο “καλημέρα” χωρίς τριάντα συνοδευτικές φατσούλες π.χ

Η σοφή

Η γυναίκα γνωμικό. Ζει και αναπνέει για να ανεβάζει αποφθεγματικές μωρολογίες που είτε εφηύρε μόνη της, είτε διάβασε σε κάποια γραφική ιστοσελίδα με famous quotes. Νομίζει ότι δέχεται πόλεμο από παντού και οχυρώνεται πίσω από πομπώδεις φράσεις με μηδαμινή σημασία για να ξορκίσει τους φόβους της και να νιώσει ισχυρή. Συνήθως μέσα από τα στάτους της απευθύνεται σε συγκεκριμένα άτομα, τα οποία φυσικά φοβάται να κατονομάσει, γι’ αυτό και μεταμφιέζει το προσωπικό μένος σε γενικόλογα προσχήματα: “ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΧΤΥΠΑΝΕ ΕΝΩ ΕΙΣΑΙ ΠΕΣΜΕΝΟΣ.ΑΛΛΑ ΡΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ”, “ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΨΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΖΟΥΝ”, “ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.ΟΣΟ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ”. Η γυναίκα-γνωμικό περιβάλλεται από μια αυλή ανώριμων ηλιθίων με εξίσου υπερβολική ματιά πάνω στα πράγματα, που αποθεώνουν κάθε της βλακεία, δίνοντάς της κουράγιο να συνεχίσει επ’ άπειρον την εκστρατεία διόγκωσης και παραλογισμού.

Η μπουζουξού

Είναι μονίμως κεφάτη και έτοιμη να τα σπάσει. Έχει να δει το φως του ήλιου πολλά χρόνια γιατί όλη την ημέρα κοιμάται προκειμένου να βγει το βράδυ. Αρχίζει τις αναρτήσεις της γύρω στις 6 το απόγευμα κάνοντας προθέρμανση για την έξοδο που θα ακολουθήσει, ανεβάζοντας Πάνο Κιάμο, Πάνο Καλλίδη, Νίκο Οικονομόπουλο και Πάολα. Οι ατάκες που συνοδεύουν τις θεάρεστες μουσικές επιλογές είναι συνήθως του στυλ “ΘΑ ΤΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟΨΕ ΡΕ”, ”ΕΤΣΙ ΡΕ ΔΥΝΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ”, ”ΧΑΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΚΛΑΜΠ”, “ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΣΤΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΜΟΥ”. Εννοείται πως έχει και τις έντεχνες στιγμές της, κατά τις οποίες ανεβάζει ΠΥΞ ΛΑΞ, σημειώνοντας πάνω από το ενσωματωμένο παραθυράκι του youtube “ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΡΕ”. Είναι ξανθιά τις περισσότερες φορές, καπνίζει χωρίς να κατεβάζει τον καπνό και η profile photo της έχει πειραγμένη αντίθεση χρωμάτων για να αναδεικνύει με έμφαση το duck face της.

Ο τεχνολογικά αναλφάβητος

Είναι κάπως χαριτωμένος αρχικά, αλλά στην πορεία αποδεικνύεται τόσο ανήμπορος να αφομοιώσει βασικές λειτουργίες του facebook, που θέλεις να του βγάλεις τα μάτια με ανοιχτήρι μπύρας. Επιθυμεί να απευθυνθεί σε κάποιον προσωπικά, αλλά αγνοεί την πρακτική διαφορά του inbox από το timeline με αποτέλεσμα να ανανεώνει το status του κάπως έτσι: “ΝΑΙ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ, ΕΦΤΑΣΑΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ”, “ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ”, “ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ”. Θέλει να ανεβάσει καινούργια φωτογραφία, αλλά κατά λάθος θα ανεβάσει μια που έχει ανεβάσει ήδη, ταγκάροντας φυσικά τα λάθος άτομα. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας όμως, θα διορθώσει το λάθος του σβήνοντας όλο το άλμπουμ. Σημειωτέον, είναι το ίδιο άτομο που όταν τα κινητά τηλέφωνα έγιναν της μόδας, έλεγε “ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ”. Παρότι χαρακτηρίζεται απ’ όλους ως ανεπίδεκτος μαθήσεως, ενθουσιάζεται με κάθε νέο πράγμα που συναντάει, με αποτέλεσμα να το χρησιμοποιεί καταχρηστικά μέχρι να χάσει την αξία του (βλ. φατσούλες τύπου :P :* :)  Ανίατες περιπτώσεις- συνήθως είναι γονείς, θείοι, μεγάλα αδέρφια.

Πηγή ::: Lifo.gr ::: thecurlysue, Αρης Αλεξανδρής  http://www.lifo.gr/team/thecurlysue/35345
thumbnail

Top 12


Πινακίδα: 'ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΣΙΚΑ ΧΑΛΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΣ'.

Πινακίδα σε parking: 'ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΚ/ΡΙΣΜΑ'. Ναί, όντως, το Α στην ταμπέλα έτρωγε πολύ χώρο!

Πινακίδα σε είσοδο παραλίας: 'ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΕ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ'.

Ταμπέλα σε cafe στη Θήβα: 'AΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ'.

Πινακίδα σε ενοικιάσεις αυτοκινήτων: 'RENT A CAR KAI RENT A MOTORBIKES'.

Aυτοκόλλητο σε βέσπα: 'ΣΙΓΑ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ'.

Πινακίδα σε ενοικιάσεις μοτοσικλετών: 'DUCKS FOR RENT' (παπάκια για νοίκιασμα)!

Επιγραφή σε γιαπί στην Αθήνα: 'ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΠΑΡΚΑΡΕΤΕ'.

Επιγραφή σε κτίριο στην Παλλήνη: 'ΠΟΛΙΤΕ IPOYIO 60TM, IΣΟΥΙΟ'.

Πινακίδα σε κάποιο κατάστημα στην Αθήνα: 'ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ'.

Πινακίδα στην Ασπροβάλτα: 'DOLOMATA ΓΙΑ FISHING'.

Ταμπέλα σε ζωολογικό κήπο: 'MH ΔΙΝΕΤΕ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΑ ΖΩΑ. ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ'.

thumbnail
  1. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα που να κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού, που να μαγειρεύει συχνά, να καθαρίζει το σπίτi και να έχει μια δουλειά
     
  2. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα που να σε κάνει να γελάς .
     
  3. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα στην οποία μπορείς να βασιστείς , και να μην σου λεει ψέματα
     
  4. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα που λατρεύει να σου κάνει έρωτα
     
  5. Επίσης είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτές οι τέσσερις γυναίκες να μην γνωρίζονται μεταξύ τους.
thumbnail

Τελικά τι είναι οι γυναίκες;

Κατά καιρούς ακούγονται πολλά κλισέ:
'Οι γυναίκες είναι σαν τα γραμματόσημα, όσο τις φτύνεις τόσο κολλάνε', 'οι γυναίκες είναι σαν τα γραμματόσημα, όσο τις γλύφεις τόσο κολλάνε' (βελτιωμένη έκδοση του παραπάνω), 'οι γυναίκες είναι σαν τα πλακάκια, αν τις στρώσεις καλά τις πατάς για μια ζωή', 'οι γυναίκες είναι σαν τα λεωφορεία, αν φύγει μια, έρχεται πάντα η επόμενη' κτλ, κτλ.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν υπεραπλουστεύσεις και γενικότητες. Την μια και μοναδική αλήθεια που άκουσα δια στόματος φίλου μου, θα την μοιραστώ μαζί σας και θα την τεκμηριώσω επαρκώς, για να ξέρετε και εσείς να μην φτύνετε ή περιμένετε άδικα.

Οι γυναίκες είναι σαν τις θέσεις για παρκάρισμα. Και εξηγώ:
Υπάρχουν πολλών ειδών θέσεις για παρκάρισμα. Μικρές, μεγάλες, καλές, κακές, νόμιμες, παράνομες, επί πληρωμή ή όχι.
  1. Aλλη θέση ψάχνεις αν έχεις mini coοper, άλλη αν έχεις BMW . Και βέβαια αν έχεις mini coοper μια χαρά χωράς σε μια θέση που θα χωρούσε η BMW, αλλά πάντα περισσεύει αρκετός χώρος για να παρκάρει ένας ακόμα, ακόμη και αν χρειαστεί να σε στριμώξει λίγο. Αν έχεις πάλι BMW και πας να παρκάρεις σε μια θέση που χωράει μόνο mini couper, μπορεί μεν να το βάλεις αλλά πάντα θα περισσεύει κάτι ή η μούρη ή ο κώλος του αυτοκινήτου, και θα είσαι μέσα στην αγωνία μην στο φάει κανένας απρόσεκτος οδηγός και θα ψάχνεις για μια καλύτερη θέση, που να χωράς άνετα βρε παιδί μου.
     
  2. Υπάρχουν θέσεις παρκαρίσματος που είναι καλές (πρώτη μούρη από εκεί που σκοπεύεις να πας), και άλλες που είναι κακές (10 τετράγωνα μακριά, που αναθεματίζεις την ώρα και την στιγμή που πήρες το αμάξι σου). Οι καλές είναι εξ ορισμού πιασμένες. Για να βρεις μια πρέπει να την αφήσει κάποιος άλλος. Παρότι μπορεί να έχεις όλη την καλή διάθεση να βρεις μια καλή θέση μπορεί μετά από κάποιο σημείο που κάνεις κύκλους σαν τον ινδιάνο ψάχνοντας, να απογοητευτείς και να βολευτείς με μια κακή θέση.
     
  3. Αν βρεις μια καλή θέση και είναι ελεύθερη πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός γιατί υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο αυτή η θέση να είναι παράνομη. (Πχ. Επιτρέπεται μόνο για υπαλλήλους της ταδε εταιρίας). Σε αυτές τις περιπτώσεις σε τρώει το άγχος και φροντίζεις να μην κάτσεις πολύ, γιατί με μαθηματική ακρίβεια τρως κλήση, αν δεν σου σηκώσουν και το αμάξι δηλαδή.
     
  4. Αν βρεις μια καλή θέση και είναι ελεύθερη και νόμιμη, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι επί πληρωμή. Σε αυτήν την περίπτωση νιώθεις πάντα ότι σου πιάνουν λίγο τον κώλο, αλλά τι να κάνεις «η ανάγκη βλέπεις».
     
  5. Μπορείς πάντα να διπλοπαρκάρεις, αλλά να ξέρεις ότι μετά θα καταλήξεις με γρατσουνιές από κλειδιά στο αμάξι σου, και τελικά θα σου βγει μια περιουσία να το ξαναβάψεις το ρημάδι.
     
  6. Είναι γνωστό ότι το να βρεις «παρκινγκ» είναι τόσο θέμα γνώσης, όσο και θέμα τύχης. Τι να κάνουμε, υπάρχουν μερικοί γουρλήδες που βρίσκουν αμέσως, και άλλοι που μια ζωή ψάχνουν Τέλος, δεν φτάνει όταν δεις μια θέση να βγάλεις αλάρμ και να πας με το πάσο σου. Πρέπει να είσαι γρήγορος και μάγκας, γιατί αλλιώς θα βρεθεί κάποιος άλλος να στην φάει μέσα από τα χέρια και θα καταλήξετε να πλακώνεστε.
thumbnail

Η σύγχρονη οικονομική θεωρία, με γαϊδάρους και λοταρίες

Ο Billy πήγε στο Τέξας και αγόρασε από ένα αγρότη ένα γάϊδαρο, έναντι του ποσού των 100 δολαρίων.
Ο αγρότης συμφώνησε να τον παραδώσει την άλλη μέρα.
Την επομένη ημέρα ο αγρότης του είπε:

«Συγγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάϊδαρος ψόφησε».

Ο Billy απάντησε: «Δεν πειράζει, δώσε τα λεφτά μου πίσω».

Ο αγρότης του λέει: «Δεν μπορώ να το κάνω, γιατί ήδη τα έχω ξοδέψει».
Ο Billy είπε: «Εντάξει, τότε δώσε μου το νεκρό γάϊδαρο».
Ο αγρότης ρώτησε: «Τι θα τον κάνεις;;» και ο Billy απάντησε.

«Θα τον βάλω σε λοταρία». Ο αγρότης του είπε με μια δόση ειρωνείας:

«Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία το ψόφιο γάϊδαρο» και ο Billy απάντησε..

«Φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα το πω σε κανέναν ότι ο γάϊδαρος είναι ψόφιος».

Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και τον ρώτησε, « Τι έγινε με τον ψόφιο γάϊδαρο;» ο Billy απάντησε:

«Τον έβγαλα σε λοταρία και πούλησα 500 λαχνούς,       προς 2 δολάρια τον ένα, και έτσι κέρδισα 998 δολάρια.

Ο αγρότης ρώτησε, «Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε;»

Και ο Billy απαντάει.....

«Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει, του έδωσα πίσω τα δύο δολάρια»!!!!

Ο Billy τώρα προσελήφθη και συνεργάζεται με τη GOLDMAN SACHS.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τελευταίες Δημοσιεύσεις

Enosis ft. Soul In Sadness - Οφθαλμαπάτη

Τελευταίες Δημοσιεύσεις

Enosis ft. Soul In Sadness - Οφθαλμαπάτη

ENOSIS-->