Roadhouse.gr
Roadhouse.gr
Αστεία και ανέκδοτα
Κάντε μας Like!
thumbnail
1.Σκεφτήκατε ποτέ να προσπαθήσετε να διατηρήσετε μια σταθερή πορεία στα όρια μιας συγκεκριμένης λωρίδας κυκλοφορίας; Είναι πολύ εύκολο - θα πρέπει απλά να προσπαθείτε να μην πατάτε τις λευκές διακεκομμένες λωρίδες.

2.Σε περίπτωση που αποφασίσετε ότι για κάποιο συγκεκριμένο λόγο θα πρέπει να πατήσετε τις διακεκομμένες λωρίδες, σκεφτείτε σοβαρά το ενδεχόμενο να ανάψετε και το αντίστοιχο φλας του αυτοκινήτου - ξέρετε για τι πράγμα μιλάω... για εκείνο το πορτοκαλί που αναβοσβήνει. Βοηθάτε πολύ τους άλλους να σας αποφεύγουν με αυτόν τον τρόπο.

3. Κατά τη αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας θα εξυπηρετούσε να ρίχνατε και καμιά κλεφτή ματιά στους αντίστοιχους καθρέφτες του οχήματος. Όχι τον επάνω που είναι για το κραγιόν, αλλά αυτούς που είναι δεξιά και αριστερά και χρησιμοποιούνται για τις αλλαγές κατεύθυνσης (και όχι για να δούμε αν ο γκόμενος που μόλις περάσαμε γύρισε για να μας κοιτάξει!!!)

3.Οι αριθμοί που είναι σημαδεμένοι με κόκκινο στο στροφόμετρο του αυτοκινήτου, αναφέρονται στην μέγιστη αντοχή του κινητήρα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟΣ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ (ξέρετε, αυτός που είναι στο τέρμα αριστερά). Σε αντίθετη περίπτωση η αντοχή του κινητήρα είναι σημαντικά μικρότερη

4.Το αυτοκίνητο που οδηγείτε είναι σχεδιασμένο ώστε να κινείται με ασφάλεια με ταχύτητες μεγαλύτερες των 40 χιλιομέτρων την ώρα. Οι πινακίδες με τα όρια ταχύτητας που τοποθετεί η τροχαία αφορούν την μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα. Εσείς μπορείτε να την πλησιάσετε και ακόμη και να την ξεπεράσετε κατά πέντε με δέκα χιλιόμετρα. Δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνετε με την μισή απ' ότι γράφει απλά και μόνο για να είστε σίγουρα νόμιμες.

5.Όταν κινείστε σε μεγάλους δρόμους υψηλής ταχύτητας κυκλοφορίας (για τους άλλους) είναι φρόνιμο να κινείστε στο δεξιό άκρο του δρόμου. Κατανοούμε το γεγονός ότι σας βολεύει να κινείστε αριστερά ώστε να μπορείτε να κεντράρετε το αυτοκίνητο σε σχέση με την μπαριέρα, αλλά θα πρέπει κι εσείς να καταλάβετε ότι κινούμενη με 40 στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας δυσκολεύετε λιγάκι την κίνηση των αντρών που οδηγούν αριστερά με 140 χιλιόμετρα!!!

6.Όχι, δεν σας κάνει καμάκι ο βλάκας που είναι από πίσω σας. Παλεύει ώρα τώρα να σας δώσει να καταλάβετε ότι πρέπει να σβήσετε επιτέλους το φλας το οποίο για άγνωστο λόγο δεν έσβησε μόνο του όπως σας είπανε από την αντιπροσωπεία.

7.Όταν κινείστε με 40 χιλιόμετρα την ώρα δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιείτε την πέμπτη ταχύτητα στο σασμάν (λεβιές ταχυτήτων). Θα μπορούσατε να έχετε επιλεγμένη ακόμα και την τρίτη ταχύτητα.

8.Όταν δεν πατάτε γκάζι, δεν συντρέχει κανένας συγκεκριμένος λόγος να πατάτε το φρένο. Θα μπορούσατε απλά να μην πατάτε τίποτε και να ξεκουράζετε τα κουρασμένα σας (από τα τακούνια) πόδια.

9.Δεν χρειάζεται να πατάτε φρένο σε κάθε στροφή. Το περισσότερα αυτοκίνητα, κινούμενα με ταχύτητα 40 χιλιομέτρων, μπορούν να πάρουν χωρίς την χρήση του φρένου ακόμα και τις πιο κλειστές στροφές. Δοκιμάστε το, αξίζει τον κόπο!!!

10.Το παρκάρισμα είναι μια σχετικά εύκολη υπόθεση αρκεί να ακολουθήσετε κάποιους σταθερούς κανόνες. Αρχικά προσπαθήστε να παρκάρετε κατά τον ίδιο τρόπο που παρκάρει και ο υπόλοιπος κόσμος (άντρες). Στα σημεία που βλέπετε να παρκάρουν κάθετα ΜΗΝ παρκάρετε οριζόντια βάλτε το κάθετα κι εσείς, δεν είναι παράνομο. Επίσης προσπαθήστε να βάζετε το αυτοκίνητό σας με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην πιάνετε με αυτό χώρο που θα μπορούσαν να παρκάρουν τρία αυτοκίνητα. Βοηθάτε έτσι να παρκάρουν και οι άλλοι οδηγοί που ψάχνουν απεγνωσμένα για μια θέση.

11.Κατά το ξεπαρκάρισμα (και το παρκάρισμα) μην έχετε ως κριτήριο απόστασης τον χαρακτηριστικό ήχο των συγκρουόμενων προφυλακτήρων. Προσπαθήστε να σταματάτε λίγο νωρίτερα. Αφιερώστε επίσης λίγο χρόνο στο να καταλάβετε τον πραγματικό λόγο που, όταν κάνουμε όπισθεν, το αυτοκίνητο πηγαίνει αριστερά ενώ εμείς έχουμε το τιμόνι στριμμένο δεξιά. Θα σας βοηθήσει ιδιαίτερα...

12.Όταν περνάτε από στενά σημεία μην παίρνετε ως αναφοράς για να κεντράρετε τον εαυτό σας ως οδηγό. Θυμηθείτε ότι το τιμόνι είναι τοποθετημένο στο αριστερό άκρο του αυτοκινήτου και το πιθανότερο θα είναι να γδάρετε ή να σπάσετε τους καθρέφτες των οχημάτων που βρίσκονται στα δεξιά σας. Προσπαθήστε να ευθυγραμμίζεστε με τα αυτοκίνητα που βρίσκονται στα αριστερά σας αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι χωράτε να περάσετε. Ανάλογη προσοχή χρειάζεται και όταν στρίβετε σε στενούς δρόμους ίσως και ακόμη μεγαλύτερη.

13.Τέλος, κατά την διάρκεια της οδήγησης, υπάρχει πιθανότητα κάποιος άλλος οδηγός (άντρας συνήθως) να θελήσει να σας επιστήσει την προσοχή σε κάτι (που πας μωρή, δεν βλέπεις μπροστά σου κ.λ.π.). Δεν υπάρχει λόγος να αρχίσετε να βρίζετε από την στιγμή που έχετε άδικο. Το πιθανότερο είναι ότι θα φάτε χοντρό βρίσιμο (ναι, ακόμα χειρότερο - αν όχι και τίποτε παραπάνω). Αν δεν καταλάβατε τι λάθος κάνατε (που είναι και το πιο πιθανό) δε πειράζει. Απλά, κουνήστε συγκαταβατικά το κεφάλι, σπάστε ένα από τα γνωστά χαμόγελά σας και συνεχίστε το καταστροφικό σας έργο απτόητες.
Τελευταίες Δημοσιεύσεις
enosis-music.eu
Τελευταίες Δημοσιεύσεις
enosis-music.eu