
Η δασκάλα ρωτάει τα παιδιά:
- Εσύ Γιαννάκη, αν έβγαινες με μια κοπέλα από καλή οικογένεια και με πολύ καλή εκπαίδευση για δείπνο και ήθελες να πας στην τουαλέτα, τι θα της έλεγες;
- Θα έλεγα 'πάω μισό λεπτό να κατουρήσω'.
- A όχι, αυτό θα ήταν πολύ αγενές. Εσύ Κωστάκη παιδί μου πώς θα το έλεγες;
- Θα έλεγα 'με συγχωρείς καλή μου φίλη, αλλά πρέπει να πάω στην τουαλέτα'.
- Ναι, κάπως καλύτερα, αλλά η λέξη 'τουαλέτα' όταν τρως ακούγεται άσχημα.
Γυρνάει η δασκάλα στον Τοτό:
- Εσύ Τοτέ, απέδειξε μας επιτέλους πόσο έξυπνος είσαι. Τι θα έλεγες στην κοπέλα;
- Εγώ κυρία θα έλεγα: 'Καλή μου, παρακαλώ να με συγχωρέσεις που θα σ'εγκαταλείψω για μισό λεπτό, αλλά δυστυχώς πρέπει να εξυπηρετήσω έναν πολύ καλό μου φίλο, τον οποίο ευελπιστώ να σου γνωρίσω αμέσως μετά το φαγητό!'
- Εσύ Γιαννάκη, αν έβγαινες με μια κοπέλα από καλή οικογένεια και με πολύ καλή εκπαίδευση για δείπνο και ήθελες να πας στην τουαλέτα, τι θα της έλεγες;
- Θα έλεγα 'πάω μισό λεπτό να κατουρήσω'.
- A όχι, αυτό θα ήταν πολύ αγενές. Εσύ Κωστάκη παιδί μου πώς θα το έλεγες;
- Θα έλεγα 'με συγχωρείς καλή μου φίλη, αλλά πρέπει να πάω στην τουαλέτα'.
- Ναι, κάπως καλύτερα, αλλά η λέξη 'τουαλέτα' όταν τρως ακούγεται άσχημα.
Γυρνάει η δασκάλα στον Τοτό:
- Εσύ Τοτέ, απέδειξε μας επιτέλους πόσο έξυπνος είσαι. Τι θα έλεγες στην κοπέλα;
- Εγώ κυρία θα έλεγα: 'Καλή μου, παρακαλώ να με συγχωρέσεις που θα σ'εγκαταλείψω για μισό λεπτό, αλλά δυστυχώς πρέπει να εξυπηρετήσω έναν πολύ καλό μου φίλο, τον οποίο ευελπιστώ να σου γνωρίσω αμέσως μετά το φαγητό!'